اولین نشست تخصصی اولیا و مربیان پایه یازدهم

دسته بندی: اخبار مدرسه | توسط : سجاد محمدی اوجان | 1401/08/02

اولین نشست تخصصی اولیا و مربیان پایه یازدهم روز دوشنبه مورخ 25 مهر ماه در دبیرستان موحد برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید، در ادامه جناب آقای ساوجبلاغی معاون محترم پرورشی دبیرستان به بیان مواردی چند از مباحث پرورشی و وظایف دبیرستان در باب پرورش دانش آموزان در ابعاد مختلف و آماده‌سازی آنها برای ورودی به جامعه سخن گفتند.

در ادامه برنامه جناب آقای دیانی معاونت محترم دبیرستان به ایراد سخن در زمینه نظم و الزام به منظم بودن دانش‌آموزان و لزوم رعایت نظافت لباس و مو پرداختند و اینکه حفظ نظم و آرامش دبیرستان در اولویت قرار دارد و از اولیا در این خصوص کمک خواستند و پس از ایشان جناب آقای رسول زاده مدیریت محترم دبیرستان ضمن خیر مقدم نکاتی درارتباط با روش ها والگوهای تربیتی وهمچنین در باب خرد و خردورزی و مسائل آموزشی دبیرستان نکاتی ایراد فرمودند.

در ادامه مشاور پایه یازدهم جناب آقای اکبرنیا نیز به ذکر نکاتی در باب اهمیت آزمون های مختلف دبیرستان اعم از شبانه، هفتگی و فرامدرسه‌ای و تاریخ و ساعت برگزاری آنها پرداختند.

سپس ایشان جهت آشنایی کامل و به منظور در جریان بودن اولیا از وضعیت دانش آموزان به تشریح کامل سامانه کارسنج و سایت دبیرستان پرداختند و از اولیا درخواست کردند که در این راه پر فراز و نشیب همانند همیشه دوشادوش اولیا دبیرستان بوده که انشاالله با استعانت از خداوند متعال دانش آموزان به سرمنزل مقصود برسند.

در انتها نیز رای گیری جهت  انتخاب اعضای انجمن اولیا و مربیان دبیرستان صورت گرفت و پس ازشمارش آرا، منتخبین در همان جلسه نعیین گردیدند.