جلسه اولیا و مربیان پایه یازدهم

دسته بندی: اخبار مدرسه | توسط : مرتضی زاهدی | 1402/02/17

امروز شنبه مورخ 1402/02/16 نشست تخصصی مربیان و مشاوران پایه یازدهم با اولیای دانش آموزان راس ساعت 15:00 در سالن اجتماعات دبیرستان برگزار گردید.

این جلسه که بر اساس تقویم اجرایی دبیرستان برگزار شد ، به منظور ارائه گزارش فعالیت های آموزشی و تربیتی نیم سال دوم شامل اردوهای آموزشی و تربیتی ، کلاس های فوق برنامه ، امتحانات میان نوبت دوم ، آزمون های شبانه و... بوده است.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم ، ابتدا آقای دکتر هدایی ، موسس محترم دبیرستان ، ضمن خیرمقدم گرمی به حضار ، کلیاتی از سیاست های اجرایی و آموزشی دبیرستان و تسهیلات و خدمات آموزشی که توسط این دبیرستان به دانش آموزان ارائه می شوند ، مطالبی را ایراد کردند و در ادامه مسائلی در باب اهمیت و ضرورت تعلیمی و تربیت و توجه جدی اولیا به موارد تربیتی جوانانو نوجوانان پرداختند.

ایشان دلیل عدم برگزاری آزمون های شبانه در ماه های دی وبهمن را نیز اعلام کردند و در ادامه مطالبی در خصوص ضریب هوشی دانش آموزان و توضیحی از نسل Z و تفاوت های این نسل با نسل یا نسل های گذشته نیز مسائلی را نیز اظهار داشتند.

در ادامه جناب آقای مهری مشاور پایه دوازدهم نکاتی در باب پایه دوازدهم و زمان شروع کلاس ها و تفاوت های این پایه با پایه یازدهم ذکر کردند و اهمیت امتحانات نهایی را و نحوه تاثیر نمرات امتحانات نهایی بر نتیجه کنکور دانش آموزان و اهمیت دروس عمومی در این مقوله فرمودند و برگه رغبت سنجی رشته های تحصیلی دانشگاهی را به اولیا تقدیم کردند.

پس از ایشان آقای اکبرنیا مشاور پایه یازدهم به ایراد سخن در باب عملکرد دبیرستان در طول سال تحصیلی پرداختند و آمار و گزارش‌هایی را ارائه کردند و در ادامه گزارش به تشریح مطلبی با عنوان اضطراب دانش آموز، نشانه‌های شخصی که اضطراب دارد و علل ایجاد آن و در نهایت راهکارهای کم کردن اضطراب ایراد سخن کردند.

در انتهای جلسه از دانش آموزان المپیادی با تقدیرنامه و هدیه نقدی تقدیر به عمل آمد.