روز بازگشایی دبیرستان

دسته بندی: اخبار مدرسه | توسط : سجاد محمدی اوجان | 1401/07/09

مراسم بازگشایی دبیرستان در روز دوم مهرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۷:۳۰ صبح با حضور دانش آموزان، دبیران و مسئولین دبیرستان برگزار گردید.

با نواختن زنگ دبیرستان دانش آموزان در صف های مربوط به کلاس های درس خود حاضر شدند و مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای هشترودی دبیر دین وزندگی آغاز شد، آنگاه سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران نواخته شد.

آقای هشترودی با قرائت ابیاتی با مفاهیم توجه به علم و دانش ، سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک و تهنیت گفتند و در ادامه از جناب آقای دکتر هدایی موسس و صاحب امتیاز محترم دبیرستان برای سخنرانی دعوت به عمل آوردند.

 آقای دکتر هدایی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید در خصوص اهمیت علم و دانش و تلاش وجدیت در مسیر علم ، همه دانش آموزان را به فراگیری علوم و تعالیم الهی توصیه کردند.و در ادامه در ارتباط با اهمیت و تاثیر رسانه ها در جذب مخاطبین و همچنین توجه و هوشیاری جوانان و عدم اعتماد به رسانه‌های خارجی مباحثی را مطرح کردند و اظهار امیدواری کردند که دانش آموزان با تلاش و کوشش خود سالی مملو از موفقیت و نشاط و شادی برای خود رقم بزنند

سپس آقای رسول زاده مدیر محترم دبیرستان پس از تبریک و تهنیت سال تحصیلی جدید در خصوص وظایف و مسئولیت های دانش آموزان به ویژه پس از پایان دوره کرونایی و توجه و اهمیت دادن دانش آموزان به مباحث درسی وآموزشی مطالبی را ارائه کردند. ودر ادامه در ارتباط با موضوع خرد و خرد ورزی و اینکه شایستگی جوانان مادر این خواهد بود که در دوران جوانی افرادی خردمند و خرد ورزی باشندمباحثی را مطرح کردند.

 در پایان نیز اظهار امیدواری کردند سال تحصیلی جدید سالی توام با موفقیت و سلامتی برای آنان و خانواده هایشان باشد.

 در پایان مراسم متن سوگند نامه دانش آموزی توسط دانش آموز معراج حقانی قرائت شد و کلیه دانش‌آموزان نیز او را همراهی کردند.

 مراسم ساعت ۹ به پایان رسید!