سخنرانی مدیریت دبیرستان برای امتحانات و تجلیل از اعضای تیم بسکتبال مدرسه

دسته بندی: اخبار مدرسه | توسط : سجاد عباسقلی ساوجبلاغی | 1401/10/05

امروز دوشنبه مورخ 1401/10/5 در مراسم صبحگاهی پس از تلاوت آیات قرآن کریم آقای رسول زاده مدیر دبیرستان ابتدا ایام شهادت و سوگواری دخت گرامی پیامبر اکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا را به دانش آموزان و همکاران گرامی تسلیت گفتند و اظهار امیدواری کردند که همه ما از رهروان و مریدان صالح ائمه اطهار باشیم و توفیق آنرا داشته باشیم در زندگی خود رفتار و کردار حضرت زهرا (س) را الگوی زندگی خود قرار دهیم .

سپس ایشان در ارتباط با اهمیت امتحانات نوبت اول مطالبی را ایراد کردند , ایشان اظهار داشتند سنجش و ارزشیابی از عملکرد درسی شما دانش آموزان در طول سه ماهه اول تحصیلی در امتحانات نیم سال اول به عمل خواهد آمدو نتایج امتحانات دی ماه به طور قطع سهم قابل توجهی در معدل پایان سال تحصیلی شما خواهد داشت . بنابر این انتظار داریم با تمرکز بر روی مطالب و مفاهیم کتب و جزوات درسی و همچنین با حضور فعال و شرکت در کلاس جبرانی و تقویتی بتوانید به نحو مطلوب از عهده امتحانات بر آیید  .

ایشان اظهار داشتند تغییر زمان شروع امتحانات نیز فرصت مناسبی برای جبران کاستی های آموزشی برای شما را فراهم کرده است .

در پایان ضمن بیان توصیه ها و تاکیدات لازم در ارتباط با چگونگی حضور در امتحانات و روش مطالعه مطالب درسی برای دانش آموزان آرزوی موفقیت کردند .

سپس در ادامه از اعضای تیم بسکتبال دبیرستان و دانش آموزان عزیزی که با تلاش خود موفق شده بودند مقام سوم قهرمانی  در مسابقات منطقه ای کسب نمایند تجلیل به عمل آمد و در این مراسم مدال های قهرمانی و جوایز نقدی آنان در حضور دانش آموزان و جمعی از دبیران و همکاران اهدا شد .