جلسه اولیا و مربیان پایه دهم

دسته بندی: اخبار مدرسه، فعالیتهای آموزشی | توسط : مرتضی زاهدی | 1402/02/18

نشست تخصصی مربیان و اولیا ی دانش آموزان پایه دهم

امروز یکشنبه مورخ 1402/02/17 نشست تخصصی مربیان و مشاوران پایه دهم با اولیای دانش آموزان راس ساعت 15:00 در سالن اجتماعات دبیرستان برگزار گردید.

این جلسه که بر اساس تقویم اجرایی دبیرستان برگزار شد ، به منظور ارائه گزارش فعالیت های آموزشی و تربیتی نیمسال دوم شامل اردوهای آموزشی و تربیتی ، کلاس های فوق برنامه ، امتحانات میان نوبت دوم ، آزمون های شبانه و... بوده است.

جلسه با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد. ابتدا آقای دکتر هدایی ، موسس محترم دبیرستان ، ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حضار ، کلیاتی از سیاست های اجرایی و آموزشی دبیرستان و تسهیلات و خدمات آموزشی که توسط این دبیرستان به دانش آموزان ارائه می شوند ، مطالبی را ایراد کردند و در ادامه مسائلی در باب اهمیت و ضرورت تعلیم و تربیت و توجه جدی اولیا به موارد تربیتی جوانان و نوجوانان پرداختند.

ایشان دلیل عدم برگزاری آزمون های شبانه در ماه های دی وبهمن را نیز علام کردند و در ادامه مطالبی در خصوص ضریب هوشی دانش آموزان و توضیحی از نسل Z و تفاوت های این نسل با نسل یا نسل های گذشته نیز مسائلی را نیز اظهار داشتند.

 سپس آقای مسلمی مسئول پایه دهم ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه ،پیرامون اهداف تشکیل گردهمایی اولیا و دبیران این جلسه و گزارش عملکرد ترم دوم دبیرستان غیردولتی موحد و همچنین توقعاتی که از اولیا برای امتحانات ترم دوم می رود سخنانی را ایراد و این نکته را یادآور شدند دانش آموزان در ایام باقیمانده تا امتحانات حتما باید با نظارت اولیا در منزل مطالعه نمایند و اهمال کاری های گذشته را کنار بگذارند و استفاده  از گوشی و رایانه  بسیار محدود کنند تا ان شاالله امتحانات موفقی را پشت سر بگذارند.

ایشان در پایان سخنان خود ضمن تشکر از حضور چشمگیر  اولیا خواستار همراهی  و همکاری در زمینه مسائل آموزشی ،تربیتی ومشکلات شبانه روزی دانش آموزان شدند .

 با اتمام جلسه کارنامه میان ترم دوم دانش آموزان پایه دهم به اولیا تقدیم گردید و مسئول پایه دهم پاسخگوی بعضی از اولیایی بودند که سوالاتی را درباره زمان امتحانات پایان ترم و برگزاری کلاسهایی پیش از امتحانات را داشتند.